Wednesday, February 14, 2007

Started once anew...

Ok, this has gotten pretty sad. I haven't written anything in about more than a month or so. Well, tons of shit has happened since then. Erm, I went to Suðureyri in January to go to Gummi Addi's funeral. It was so beautiful. The choir that sang brought tears to your eyes... Then when we stopped by Gummi's house to "say goodbye" to it, it started snowing a little bit. This snow was no ordinary snow though. The snowflakes were in the shape of the star of David. I mean they were perfectly symmetrical and exactly like stars. Someone must've been looking down on us.

What else... 2 weekends ago the school went on its annual field trip to Reykjavík. Yep, 3 day weekend, non-stop drinking, totally crazy weekend took its turn and was hello fun. On the Thursday we went karaoke singing, Friday--- um... sleep :), and Saturday I went to Stina's friends birthday party, then went to a Þorrablót for those people who used to live in Höfn but now live in Reykjavík. There I saw Eva who was one of my best friends when I was little! So FUN to see her! We´re going to try to have a little reunion soon.

Then last weekend we had an open house at the University where the Sexy Ballerina got to show her stuff. She loved it, as did the children, except for one little dude who started crying when he saw me. (or should I say her) I don´t understand why he would start crying... could you?



6 comments :

  1. Hildur Sólveig said...

    The ballerina needs a name... anyone?

  2. Anonymous said...

    Hæhæ, langt síðan maður heyrði í þér. Vona að þú komir sem fyrst aftur í bæinn, hvernig er með páskana? ætlarðu vestur?

  3. Unknown said...

    Sæt myndin af þér utan á bækling viðskiptafræðinema við HA .... var liðið í viðskiptafræðinni ekki að gera sig á mynd ;-) Svo var Garðar frændi framan á bækling um kennaradeildina... hann er að vísu kennari...... það er svo mikið að mynd-ar-legu fólki í kringum mig;-)
    Knús í krús til þín litla sys!

  4. Hildur Sólveig said...

    hæhæ... guð... um leið og ég sá þetta frá þér hljóp ég inná bókasafn og fór að tjékka á þessu. Mér finnst þetta vera hálf bolluleg mynd skal ég segja þér ;) tja.. það er nú bolludagur þannig að þetta hlýtur að vera í lagi ;) Svo er það það Friðdóra, að myndarlegt fólk laðar að sér myndarlegu fólki ;)

  5. Unknown said...

    Hheheh... já það er bolludagurinn í dag svo þetta hlýtur að vera hið besta mál ;-) Já, myndarlegt en umfram allt skemmtilegt c",)
    Ég borðaði ekki neinar bollur í dag, ætla að gera það bara seinna ;-) Þetta er samt einn af mínum upphálds dögum.... ég elska vatnsdeigsbollur með glassúr og rjóma.... slurp, slurp. Ég er hetja að freistast ekki að gúffa í mig eins og einni bollur c",)

  6. Anonymous said...

    Jeei, gaman að þú kíktir inn á síðuna mína því núna ert þú kominn inn í minn daglega bloggrúnt! :)