Wednesday, August 20, 2008

Hello Akureyri

Well, the time has come and I must leave Suðureyri and go back to my lovely town of Akureyri.



Some good memories here since January...



Bjarni and I started dating...



Beautiful scenery...



My off-roading experience...



Hanging out, singing and dancing with my copper friends...



Helping the Gramps in the potato yard! (happened only once but...)



Seeing silly men rowing in the ocean in fish tubs...



Sailing on the big ol Atlantic...



Firshing...



The landscape.... this is Vatnadalur.



This is Aron, Bjarni´s son and me on our way back "home" when we went on a walk to Sunddalur...



Eating berries, well, just eating in general in Hálsakot... gram and gramps cabin.



And these two little guys... who were SOOOO excited to try on my hat. ;)



And my job and my friends there...




-HsE-

3 comments :

  1. Anonymous said...

    loksins mynd af þér í löggubúning :) hehe.. en kemuru ekkert í bæinn hildur mín ??

    /vala rún

  2. Anonymous said...

    Hæhæ Hildur mín!
    Ertu þá loksins komin til Akureyrar? Ég kom í gær, og er að koma mér fyrir í íbúðinni aftur! Þú lætur vita ef þig hungrar í kaffi og heimsókn! :) Hvar ertu annars til húsa hér í bæ?? Miss ya girly!

  3. Anonymous said...

    Hæ sæta mín.

    Hér með tilkynnist að ég ætla að fljúga norður á sprellið;0). Hlakka rosalega mikið til sérstaklega af því að þú verður komin.

    Knús, Eva Björk