Wednesday, May 04, 2005

i Am ThE nExT eInStEiN

My life is fullfilled... I have nothing further to look forward to... i can die a happy gal. I MANAGED TO COMPLETE MINESWEEPER EXPERIENCED!!! I do believe that I am a genious! G-E-N-I-O-U-S! My life seems so plain now... now that I am a genious.
So, Anna and Leah are great... they understand how the commenting works on my blog page... now the silly Icelanders just have to get off their lazy asses and COMMENT on my page... rather yet, READ IT! just kidding, my klakes know I love them! So, I go to Reykjavík tomorrow... and then on Friday I´m going to get my hair done... hope I won´t be disappointed. DAMN am I glad to be done with school. HOORAH! One still living on the moment. Leifur´s 30th birthday is this weekend... BUMMER I CAN´T GO! He knows I love him! :)
I´m gonna go chill for a little bit at Cafe Karólína... Since I have conquered the world!!! :)
xoxo
MiNeSwEePeR EXPERT!!!

3 comments :

  1. Anonymous said...

    Vá hvað ég skil þig! Mér leið svona sumarið sem ég kláraði Super Mario bros, var búin að vera ýkt lengi að rembast við leikinn og var í honum alveg 27/7, svo þegar ég loksins kláraði hann var ég mjög glöð, en samt ekki því þá hafði ég ekkert að gera lengur!

  2. Anonymous said...

    haha...þetta átti nú að vera 24/7. þetta er óskhyggjan að brjótast fram því mig vantar svo sárlega nokkra klukkutíma í viðbót við sólarhringinn núna í prófalestrinum!=)

  3. Hildur Sólveig said...

    haha! já ég tók eftir þessu 27/7 og var alveg bara... um, Andrea komin á Don Quiqoti mode... :) Hvernig í andsk. gastu klárað Super Mario bros?? COMPUTER NERD! ;) GANGI ÞÉR VEL Í PRÓFINU Á MORGUN! ég krossa fingur!!!