Monday, October 09, 2006


All right... Well the Sprellmót is over! HALLELUJA! IT WAS SO MUCH FUN and everything ran smoothly. Well, we did forget the bongs for the beer bong contest, but that was all right because we then just decided to have the beer bong competition during the evening before the song contest! So many people came during the evening and things just went so well... I was a happy camper!
So now I feel like a weight has been lifted and I don´t have a care in the world. We know that is not the case though. I have to study for Jessup, I have to study for the Chinese Law course that I´m in right now and I have to do Student Council stuff. Well, at least the Sprellmót is done. ;)

BELIEVE IT OR NOT... the mountain-tops here in Akureyri have turned white. Not just the mountain-tops, but rather most of the mountain-side. DARN DARN DARN! Winter is coming and I´m not ready for it. This morning when I was jumping into Magga Lilja´s car I had to pull with all my might to open the damn door. Jack Frost was playing a trick on me and decided to freeze the door to the car.

xoxo
h.s.e.

4 comments :

  1. Vala Rún said...

    Haha virðist hafa verið mjög gaman þarna hjá ykkur!:) til lukku með nýju kameruna...heyrðu hérna er rétt svo farið að blása og kominn smá hrollur í mann, svona haustfilingur, en svo er bara kominn vetur á íslandi, maður ætti bara að hætta að kvarta held ég!;) ciao

  2. Anonymous said...

    Alltaf sama fjörið í kringum þig krúttið mitt! Við vorum fyrir austan um helgina í 60 ára afmæli hjá karli föður mínum.... það var hrikalega mikið stuð, grín og gaman. Endaði svo með balli... ekki annað hægt þegar pabbi er annarsvegar; hann þarf sko alltaf að taka snúning á gólfinu! Gistum á Smyrlabjörgum alla helgina og krakkarnir vor með... helgin var algjör snilld í alla staði c",)
    Knús í krús til þín !
    Friðdóra stóra sys

  3. Anonymous said...

    Halló skvísa, takk fyrir innlitið hjá okkur. Gaman að sjá hvað er gaman hjá þér. Allt gegnur vel, life er busy með 3 lítið. xoxo, kveðja úr bongóblíðunni í Washington, ásdís

  4. Anonymous said...

    Hæ skvísa,

    Ég hefði gjarnan vilja vera þarna hja ykkur um helgina og ég tek víst bara betur á því á næsta ári :) Annars er hér um 20 gráður svo ég held ég haldi mér hérna hinumeginn.